2009. október 2., péntek

Lilian

Van amit ünnepelni ,mert ha mától nem eszel húst
tojást,zsírost ,halat és ha nem használsz ajzó szereket
akkor ezt illendő valami finom prászádámmal honorálni
biztosra veszem,hogy észbe tartom és köszöntelek majd
amikor a lábad elhoz újra hozzám ,hogy örvendezzünk
ezért a lábadra gondolok,hogy hozzon el hozzám
az én ajtómhoz a második lépcsőházban,tudod
Szabad kérdeznem ,miből gondolod ,hogy a jövő hétig
kibírom a hiányodat?Jó neked ,ha nem hiányzom
akkor csak tessék járd körbe –körbe önmagadat
ha füled,tudatod szavamra már nem is éhezik
ha sejtjeid milliárdjai elfelejtették bőröd érintését
mihasznát vehetem karjaimnak,ha nem ölhetlek át
kell nekem vajon lélegezni nélküled?Nem biztos

Noha úgy tűnt nekem ,hogy e káoszban
megfogamzik a harmónia ,ha egymás közelében vagyunk
és most sem hiszem el ,hogy csupa véletlen futottunk össze

Araszolgatva az időt,tévedsz ,vagyis megtéveszt testem
jeleni mása ,mert a lélek öröktől fogva változatlan
nem vagyunk azonosak a testünkkel,mert lényegünk
a lélek-énünk!