2009. november 13., péntek

H.

„habár kissé nehezen viselem a vér látványát. (ugyanis a remegés fog el, és a földre húz)most csak spontán rosszul lét fogott el, mert ebben nem volt erőszak, olyankor "lefagynak a végtagjaim" és a földre esek remegve. (ilyen volt, amikor anno állatvédős barátaim számomra sokkoló videókat küldtek)
de azért köszönöm.
(habár élőben fogalmam sincs mi lenne a reakcióm)”T.T.


Itt érdemes megállni néhány szóra,mert a „kis
elefánt születése”videót valaki nekem is csak úgy küldte
kedvessége ékes jeléül és én aki olykor meggondolatlanul
tovább küldök kapott videókat,vagy éppen az új század útszélen
talált gondolatokat,elnézést kérek nem sejthettem,hogy mit válthat ki
a bőséges színes folyadék,amikor egy valódi elefánt születik
A tény ,hogy egy ifjú szép hölgynek fájdalmat okoztam fáj
holott általában azon fáradozom,hogy szépség halmokkal halmozzam el
a gyöngéd nemet és olyan gyöngéden érintem őket,hogy a törékeny hangulatok
épen maradjanak ,nyíló virág réteket,örök zöld lelki tájakat
vágy teljesítő fákkal,örök életvíz forrásokkal vagy magukkal ragadó ősi
dallamokkal,kedveskedem
Hallani véltem is egy visszafojtott kozmikus sikolyt
félelmetesebb vibráció ez,mintha elhangzott volna szabadon
álomból riadva hajnalig találgattam,hogy mi ez az üzenet szívemben szorongva szenderültem el, lebegve alvás és ébren lét között
nem lett volna visszavonható úgysem,mint az eldobott dárda lendült
a célpontig sajnos
Ebből a harmat finom lelki karambolból mégis reménykedem,hogy életképesen
tudunk kilépni és hogy ne maradjon maradandó sérülés
egy másik dimenzióban hét éven át ápolni szeretnélek
lehelet könnyű álom történeteket mesélve boldogító
mosolyra késztetve,arról,hogy férfi és nő mennyi ízű örömet találhat egymásban
ha részesültek a hiteles tudásból Szaraszvati Dévi kegyéből
Ó,jaj és ,hogy ne gondold most,hogy csábítalak Téged holmi nektári érzelem
szigetre
kivétel lehetsz,minthogy én úgy vagyok ,hogy minden szépséget vonzani akarok
magamhoz „ölelés céljából”gondolhatnád de ne légy ebben biztos vannak esetek
amikor látásom keretébe lépett nőket azonnal felajánlok Krisnának
csak Neked említem ezt mindenki más esetleg hivalkodásnak vehetné
Part nélküli bizalmat érzek látod irántad és fogadom ,hogy nem küldök neked
többé születésről és halálról virtuális képeket,mert nekünk illendő,hogy édes
égi áldással teli ajándékot küldjünk a matazsiknak,el a tövisekkel,amelyek
akár apró sebeket okozhatnak ,bármikor menekülj hozzám,ha bántalmak érnek
a karma bizony okozhat váratlan pillanatokat,segítek, ha lehet szívesen
szerény képességeim arányában ,és bocsáss meg!