2009. november 15., vasárnap

Ballada

Egy kis elefánt születése videó új barátságot szült
és mintha örömmel be lennék ojtva énekelek magamba
a szív tavaszait kutatva egyetlen isteni évszakra vágyakozom
ahol a szerelem örök forrása buzog rejtve ,ebből egyetlen kortyot
valamely előző életembe ,kevésbé meggondoltan ihattam
(és hol lehetne hely arra,hogy meg nem történté tegyem)
mert most jeleni életem dúsan tele van ragyogással
vonzódás fénnyel tünemény lobogással egyetlen fényjel
Egyébként borúsan sötét sok szenvedés teli napjaimban
hurcolom holt szerelmeim meg nem érinthető tükör mását
velem vonulnak mind,akik megtagadtak vagy engem akartak
be nem látható hosszú sorokban követnek mezítelen lábbal a porban
álmatagon , bárhol járok nem látható ezüst pókháló vékony szálakkal
kötődnek hozzám és csak én láthatom őket,noha tudjuk mind
az igazi akire vágytam nincsen közöttük sehol,és csak ritka
Álmaimban sejlik fel halk rajzolatban kibomlott hosszú hajjal
és nem láthatom az arcát…az új valós találkozások ezért
jókedvre lázítanak,mert azzal az illúzióval etetnek,hogy most
az álombeli örök és igaz társam jelentkezik:végre láthatom
és vége a folytatásos szenvedésnek,keresésnek,átoknak
keserű pohárnak,magánynak,iszonyú hiánynak,őrületnek
számtalan szív tipró tévedésnek …ám lassan vége az ifjúságnak!