2014. augusztus 1., péntek

É.K...

Sokkal elegánsabbnak találtad a :promóció szó
használatát,hogy képzettnek,tanult nőnek tűnjél
látod itt most esetünket a magam módján
„népszerűsítem”,hogy jelenésedben azonban kétszer is
hazudtál,egyetlen este keretébe ez sokat ront,mert eleve
törekedtem arra,hogy javítsam az önbizalmad
még a túlzásokra is hajlamos lehettem volna jobban
de az állításod,hogy a bugyidat a garázsba hagytad
hamisnak bizonyult,mert ennek mégis utána néztem

Leszarod. Hogy a Te stílusodat kölcsönözzem,gondolod
hogy nem könnyen lehet kitalálni,mit csináltál
a szóban forgó női ruha darabbal,hogy véglegesen
megszabadulhass tőle,a toalettbe lehúztad
bár igazán bízhattad volna a mosógépre,mint a nadrágodat
mert bele se jó gondolni,hogy egy szennycsatorna
eldugulása mit is okozott volna,ennyi lakónak napokon át
valóban felelősség tudat nélkül szeretsz élni
átverni másokat könyörtelen szokás mintákat tettél magadévá

A varjú szavával élve nagy kár,mert a hasonló gesztusok
megölik a bizalmat,egy istennő archoz kulturáltabb
viselkedés illenék hölgyem,hát ezért is küldtem el
az orosz professzor videó előadását,hogy mit mond
a vodkáról és cigiről mindenkinek tudnia jó volna
míg egyre többen mérgeződnek,szennyeződnek,rombolják maguk
és környezetüket se kímélve!