2014. augusztus 1., péntek

É.K...

Képzeld ma volt: fekete áfonya,sárga dinnye,őszi barack
zsenge kukorica,paradicsom,édes piros paprika
kókuszzsíros kenyér,oxigénes víz,sajt
gondoltam eljössz meglátni vajon valóság vagyok-e
(az alkohol köd után,halk és kusza lelet a kép fejedben
mindenről…ezt sajnálom és ezért is nagyon vágyok
egy új tiszta lappal induló találkozásra,amikor józan
magadat is megismerhetem,persze elég nagy a sebesség
szent ég
emlékszem mennyire jól hatott rád,amikor mondtam
a múzsám lehetsz és már kitudja hányadik versembe véslek)

Ha nem rendelkezel elérhetőséggel és a világhálón
nem olvashatod a verseket,leveleket,akkor annyi,mintha
egy vak ablakon át próbálnék Veled kommunikálni
bőrödön kihűlnek csókjaim,tova illan illatom
lassan,ha nem érkezel vissza
olyanná válhat időm,mintha,csak álmodtam volna az egészet
méz édes álom
lélek édesítő
élet-lángra lobbantó
bizakodó jókedvet teremtő

Cselekedj,emelkedj,magasabbra
ölelkezzünk össze újra
mint,akkor éjjel távozásod pillanatában
és légy az istennőm!