2013. április 9., kedd

Éva Gál...


„Egyre inkább az az érzésem, hogy az életünk egyetlen mondat, csak nem tudjuk kimondani, hogy mi az. (...) Az igazi csoda a nagy találkozások, a lélek közeli pillanatok, amikor egyszer csak repül velünk az idő, és az az érzésünk, hogy mi már valahol találkoztunk. Néha egy pillanat többet ér, mint egy egész esztendő.”Éva Gál.


Másodperc tört része alatt ismertem fel,hogy Te vagy
akit évtizedekig hiába vártam,kerestem,akartam
és ennyi kell ahhoz,hogy kilépjek mindennapjaidból
ha Te nem egészen értesz

Még van időd.Esélyed.Szelídüljön a szeszélyed
nem a különös vagyok, pillangó gyűjteménybe
hanem az egyetlen sorsunk szédítő örvényébe
belépve álmodba,jókedvvel változz
az idő megáld sohasem átkoz

Olyan kozmikus dimenzió a vers,amelyből
lépcső is vezet le valóság pázsitra
nincs elromolva mindig liftet használhatsz

Ahol lakok,találsz kapu telefont
egy életet megbeszélni,nyitom tágra
a szívemet!