2013. április 26., péntek

Bazsanett....



Ma úgy indultam útnak,kértem az égieket
hogy történjen velem egy csoda és                                                                                    képzeld, hiszek a csodákban
vagy mond,van erre más elfogadható                                                             magyarázat?Megköszöntem az
erdőparknak is ,hogy elém hozott kanyargó
útjain Téged abban a pillanatban
amikor beszélgetni hívtalak,még nem ismertem fel
valós helyzetemet,csak a téridőt éreztem
különösen adakozónak és a mosolyod

Most ,olyan nagyon-nagyon jó a kedvem
és annyira szeretném megosztani veled
hogy írok,mi mást is tehetnék
hiányzol és jó érzés,hogy hiányzol

Gondolom már tudatodban virágzik
a bizonyosság,hogy nem egy sűrített
kósza,változásra ítélt felhővel találkoztál

Sors jobbító, sorsforduló kapuja közelébe
köszöntelek és várlak
kövek,fák,csillagok türelmével!