2009. december 18., péntek

Válasz …

Szia Miklós!:)

Képzeld,influenzám lett! Két kollégám is bejárt a múlt héten úgy,hogy lázasan és tüdőfájással! Szuper,mert most meg tegnap óta ugyanezeket a tüneteket produkálom.....! Mi a frászért nem marad otthon,aki vírusos??? Most nagyon mérges vagyok!!!
Bementem ma így hót betegen a doki után, egy gyerekjáték boltba,merthogy a legkedvesebb barátnőm kisfia 2 és fél éveske,hát köll neki valami a Jézuskától! Kérdezi a harminc körüli szomorú szűz bolti eladó,hogy mit szeret játszani a gyerek? Mondom,hogy matricákat ragaszt az arcára,meg brrrm-brrrrbrrmmözik a műanyag motorján,és zöld barackokat szed a földről,amiket meg akar etetni a kutyával,de különben meg fogalmam sincs,mit vennék neki,mert nincs saját gyerekem,és tapasztalatom se ilyen téren. Erre azt feleli a némber,hogy; "Ja? Azt hittem,gyakorló nagymama tetszik lenni!"
Én meg azt gondoltam erre,hogy; "...te kis bunkó!".... persze nem mondtam. Hát már ennyire rosszul néznék ki???

Te hogyan vagy?
Puszik:)”Móré Katalin.



Világunk egyik legszebb hölgye vagy Te,a másik az akit én
szeretni fogok,ha megismerkedem majd vele,néha bejön
álmaim kapuján,ennyi bizonyságom már van róla
igyál hát sok meleg folyadékot citromlével és fokozzad a fokhagyma
napi fogyasztását…jó volna ezüst kolloid,mert ez tisztít
és néhány napot maradj otthon,mert a láz védekezésből megöli
a disznó vírusokat,a lányom is átesett ezen orvosok nélkül túlélte
Kerüld a gyermekjáték boltokat a kevésbé intelligens eladók miatt
láthatod a legtöbb olyan ,mintha kaktusszal élne és szeret szúrni
mert csak tövise van,semmi egyéb emberhez méltó ember palántának nem is lehet igazán ajándékot
kitalálni,esetleg színező és tartósító nélküli élelmet,mert bármit is veszel
a szájához közelíti,azon keresztül minősíti az egész megnyilvánult
univerzumot,ezért bármilyen műanyag mütyürke veszélyes
Miért nem marad otthon aki vírusos?Kérded,mert őt már a vírusok
irányítják,meg a magyar olyan lett,ha én szenvedek akkor Te is
házi feladat ként gyakorold otthon,hogy uralkodj az indulataidon
a düh,szennyezett energiát termel,és ha elengeded nem tud érvényesülni
a szeretet nálunk Jézuska lábához van kötözve és évközben soha
és sehol nem működik,arcunkról hiányzik a lélek mosolya
kezünk rég elfeledte már,hogy érintésével boldoggá tehetünk másokat
(Nem a halálos érintésekre gondolok,ami letaglóz)
jól vagyok,kösz,járok a Nagyerdei híres Gyógyfürdőbe,ahol kezelik
a bokámat,ultrahanggal,éjszínű meleg iszappal,és a gyógyvíz
szép ruhatáros lányok fogadnak,könnyen lehet nevettetni őket
törekszek is erre,mert a derű országos hiány cikk,nem ritka,hogy a liftben
felcsendülnek a női nevetések,erről tudni lehet velem utaznak
hol le,hol fel
Annyira kedves a kulcsos lányka is ,bolondító halk kék szemmel
észbe tartja a hétszáztizennyolcas fiókkulcsot,mert az se mindegy
hol tudsz átöltözni,persze bolondítom is amennyire csak telik tőlem
naponta jár neki egy puszi a kezére és néhány szívderítő jelző
amivel annyira tele van a nyelvűnk,hogy bőkezű lehetek
miközben félek is mert tetszik nekem a csaj,ha ezek itt kikúrálnak
bajomból és lejár a kúra,fájhat majd,hogy nem láthatom többé!

Utóhang:

Jobbulást kívánok Neked,és ne nagyon haragudj rám,hogy a levelezést
közkincsé emelem de kinek mi a kedvtelése,aszerint él
nekem ilyen alantas szokásaim vannak!