2009. december 19., szombat

Móré Katalin...

„Ja,a fokhagyma ötletet is köszönöm,eddig eszembe sem jutott,de most,hogy így feldobtad,kipróbálom és imádom!!!:)
Kimentem tegnap az erkélyemre cigizni,és látom,hogy egy kis zöld poloska fekszik a hátán a hóban,mozdulatlanul. Ma megint meglátom,ugyanúgy fekszik,nem gyógyul...undorodom tőle amúgy egész évben. De most megsajnáltam! Elképzeltem,ahogy a fagytól dermedt kis testével hanyatt zuhan,aztán ahogy kapálózik a lábaival,de nem tud kimászni a hóból. Aztán lassan meghal... Tudom,mit fogsz erre reagálni; "A szerencsétlen hajléktalanokra nem gondolsz,Kat? Azok nyugodtan megfagyhatnak?"
De,erről pont ők jutottak az eszembe....
Igenigen,teremtsél sok mosolyt magad körül! Tekintet nélkül arra,kinek! A szervezet mindíg jelzi,mire,kire van szüksége! Én hiszek ebben.
Nagyonsokpuszi,örülök,és büszke vagyok rá,hogy a barátom vagy!:)
És gyógyuljunk meg!”Móré Katalin.
Kat:)

Akad itt amiből mazsolázni bőven és nagyon remélem
témának tekinted ,mint rajzfilm rendező:a zöld poloskát
e ronda helyzetet magam is átéltem borsó szemnyi jégen
elvágódtam és a jobb karom négy helyen tört el
valahogy hasonlóan vergődtem,mint bármely parányi bogár
hátára zuhanva,segítek a cserebogárnak is, ezek után
hajdan nagyon gyakran megesett
de,ha tehetem nem csúfolódok egyetlen élőlénnyel se
Óriási felismerés lehetne,hogy tudják minden lényben
lélek –énünkkel azonos értékű lélek van jelen még a fűszálban is
ha segítünk a bajba jutottakon,ennek kedvező visszahatása
nem marad el,a hasonló gesztusok nem homokba írt ábrák
mit könnyű szelők gyorsan elsepernek
undorodni lehet sok mindentől,de maga az ember sem több
néhány tonna végterméknél,mégis hozzánk szelídülnek az állatok
fák,virágok,csillagok…
Ami a nem nagyon kedvező sorsú hajléktalanokat illeti jó példa
hogy mindannyian hagyjuk őket fagyhalálba halni
fejétől bűzlik a hal,mert egyetlen miniszter sem tudja még
vajon milyen lehet a pisi szagú aluljárók dermesztő hidegében
éjszakázni vagy ennél is rosszabb helyeken télen és tétlenek
az aranyszavú papok is,a vörös bárókról nem is szólva
csemetéik Bécsben,Rómában,Párizsban szórják a pénzt
amit itthon apucika összerabolt,egy árva fityinget sem adnak
Éhező koldusoknak,Te megfázva ne járj az erkélyre cigizni
jobb volna nem is mérgezni magad,megtudnád tenni,apróság
amitől kozmikus méretű jóféle változás hatna létedre
ajkad nektár ízét vissza kapná.Nem véletlen,hogy van
nevető jóga,mert a jókedv örömhormonokat termel
illendő mindenki számára gyakorolni naponta
nem csak a szomszéd bosszantására hangosan nevetni
úgy,hogy szívből ajánlom Neked is!