2009. december 2., szerda

Terápia...

Ultra hang kezelőnk egy szemüveges hölgy szóvá tette,hogy
beteg bokám ízületeit most nem hallható hanggal gyógyítja
jól van ,mondtam a hang nagyon jelentős ,hiszen a hang
szubsztanciája szolgált alapnak az univerzumunk teremtésekor
ezért a legparányibb sejtig minden egyfajta rezgésnek felel meg
ezek után elnémulva folytatta a kezelést,én meg utaztam tovább
elektromos kocsimon a gyógyfürdő óriás belvilágába,hogy
megérkezzek az iszapkezelésre,itt egy férfi várt fehér gyolccsal
körbe vett négyszögű kezelőfülkébe és szolt feküdjek le az ágyra
derekamat és ball bokámat negyven fokos iszapba helyezte és betakart
ez az egész művelet az egyiptomi mumifikálásra emlékeztetett
ebbe a helyzetbe legalább harminc percet feküdhettem,kellemes érzés
innen hátrafelé a folyóson kellett kivezetnem a kocsimat falhoz
tapadva várta mindezt könnyű fürdő ruhában egy szépséges nő
a következő áldozat lehetett akit iszapba pakolnak
tágasabb több üvegajtós térre jutottam ki ,ó igen a termál fürdő
mint hatalmas közmosdótál ,ahol sok nő és férfi már a vízben
boldogította magát a gyógyulás reményébe hát én is bele csobbantam
a harminc nyolc fokos vízbe ,és a magzat villant be agyamba
ahogy lubickol a magzatvízben…!