2013. december 17., kedd

Ofélia...

"Itt vagyok,Ofélia vagyok.Tanúja vagyok a tudatos fejlődéseteknek.Nagy rajongója vagyok a munkátoknak."


Ofélia,olyan nagyon szerencsés lettem,hogy eljutnak
hozzám:égi áldás,értékű üzeneteid,mi több úgy tűnik
eljutnak hozzád valahogy a verseim,mert célirányos
válaszok érkeznek szövegeidben,nagyon sokat segítesz
ébredő elménknek,hogy mi se rekedjünk egy büntető
láger –bolygón,segítesz sokoldalúan kibontakozni
értelmi lakomákat terítesz nekünk,tudás csomagokat küldve
tudnod,érezned kell,hogy mi is sokan tudást éhezők
nagyon szeretünk és várjuk mindig az újabb értékes morzsákat
néha,eléggé nevetséges,mennyit botladozunk még
noha kozmikus szárnyalásra vágyunk de hatni tud még ránk
a múlt féktelen gyilkos áramlata is

De mondjam el Neked mennyire lelkesít minket
jókedvű táncod angyal-királynői humorod szinte hallani
huncut kacajod,ahogy csábítasz minket valami tisztább
emelkedettebb életszintre,amelyek terveit álmainkba tetováltuk
ó bárcsak bennünk is lombosodna az érintetlen szeretet
minden élőlény iránt önzetlen és szabadulhatnánk vad terheinktől

Öröm óceánokat hozol nekünk,biztatásaid nagyon fontosak
mert vakok vagyunk még felismerni nagyszerű teremtések
varázsát,jobbítanunk kell magunk és kortársaink
lendületét egy élhetőbb földi-világhoz!