2010. január 3., vasárnap

Hercegnő...

„Mostanában sokszor elgondolkoztam azon, hogy mi tesz boldoggá. Nem az embereket, nem általánosságban, hanem engem. Mikor vagyok boldog és miért. Sok könyvet elolvastam a témával kapcsolatban, hogy rájöjjek, hogy az érzéseimet szavakba tudjam ölteni, de a választ mégis magamban találtam meg. Rájöttem, hogy boldogságot nem tudok valamilyen külső forrásból kapni, nehezen tud valami vagy valaki boldoggá tenni engem. Akkor vagyok a legboldogabb, amikor hiszek magamban. Ha van önbizalmam. Ha hiszem, hogy képes vagyok bármit elérni vagy ha nem is bármint, hanem csak a számomra kitűzött célokat. És tudja mit vettem észre, hogy a boldogság fertőz.. ha boldog vagyok, akkor a környezetem is az:)”
Üdv : Hercegnő



Virradjon valami valóság vidámító szép napra
(a fény )a tudás gyermekei,mint kozmikus csavargók
mind boldogság keresők vagyunk,mert valaha
részünk volt a teljességben és aggodalmak se búsították
időnket…most meg odajutottunk itt e sárgolyón
hogy vakon keresünk valamit,amiről nem tudunk semmit
tehát minden gyanús lehet a szemünknek:fű,fa ,virág
csillag,ölelés,étel,ital,hírnév,vagyon ,hatalom ez egy ilyen világ
és elfolyik sok- sok életünk némi kóstolgatással
én-te-ő-mi……egymással
és külön akár fényévre is eltávolodva
kóborolva elveszített nagy kincset kutatunk hiába
mert,hópehely ként olvad el a nektár édes csók is
amit észlelünk minden rohan a sötét folt irányába
a mulandóság óriás szája eltüntet
rút és gyönyörű megnyilvánult tájakat
hangulatokat,csengő arany nevetéseket
és egyik megnyilvánulás újakat követ végleg törölve az emlékeket,mert ami van egyre oldódik
a semmi hullámiba,tünemények tanúi vagyunk

Ó hányszor kötöttem volna egyetlen forró ölelésbe
szóbokrokba nemesítve csiszolva míveskedve
tércsoda hangkút építő mesékbe menekítettem volna
hóban haló,mint a lábnyom

Köröttünk minden szerte robban e sok színű változás viharokban
csak a lélek énünk tud, örök maradandó éneket
ismeri a boldogság titkait,szennyeződött anyagon túli tájakat
szuper kultúrákba induló űrhajón,remélhetünk helyet
amennyiben világos lehet sötét káoszban bármely sors helyzet!