2011. október 20., csütörtök

Tündér...

„Idáig volt a történet. Igazából nem tudom,miért csinál a szövegszerkesztő a gondolatjelekből automatikusan felsorolást,ez az oka,hogy ilyen furcsa formátumban van.
Egyébként ma kifejezetten jól éreztem magam,és tele vagyok lelkesedéssel. Köszönöm szépen!:-) Anna”

Egyre többen kénytelenül furcsa formátumban koszállunk
az eredetihez képest,de azért nincsen semmi baj,ha ma jól
érezted magad,a gondolatjelek is alakulhatnak
durva szövegszerkesztői önkény,harmat idejű csupán
némi szelíd pánikot provokál,legalább felrúgja a megunt sémát
váratlan ,vad szakadékon segíthet át a lelkesedés
(tündéri szárnyalása)
Még talán én is előbbre jutottam,nem töltök időt,újabb tűnetek
értelmezésére,kábítom magam ölelés melegével
köpök, az egyre közelgő barbár tél fagyos vigyorára
ha,illatos, forró teákat majd Veled ihatok
valahogy kékebb felettem a távoli ég is
jövős derűk ébredeznek szívembe
bolond korlátok szakadoznak és ledölnek!