2010. július 11., vasárnap

Kata...

"Én írtam a füstjeljavaslatot,nincs semmi félreértés. "Régen" azt több ezer évvel ez előttre értettem. Nem kaptunk "társaságot",nyugi...!:)
Köszi az apró betűket,pár napja észrevettem,hogy tán szemüveg kéne! No még az olvasáshoz nem,de a rajzolásnál a kis részletek homályosak kezdenek lenni. A fene beléjük.:)))Puszillak” Kata:)

Fontosak a kis részletek,hiszen a legnagyobb valóság alkotó részei
amikor régen füstjellel társalogtak nem lehetett túl nagy divat
a szemüveg,miért is nélkülöznéd,kedvelem a szemüveges hölgyeket
új előnyös intellektuális hangulatot kölcsönöz az arcnak
arról nem is szólva,hogy jobban felismered majd a férfiakat,akik
a szemükkel keresnek téged,ezek nem hanyagolható apróságok
létért való vad küzdelemben,partner keresésben,vagy csak a tisztább
látás öröméért is érdemes vékony keretest válassz türelmesen
inkább vigyél valami nyugtató tablettát az eladónak

Kerüld hát mind azt ami homályos…vele vagy nélküle Te egy bájos
hölgy vagy…szerintem rövidesen rád találnak
mindennapi álmaid hősei
és tisztán kell őket látnod!