2010. február 4., csütörtök

Melinda...

Nem várok én olyan nagy –nagy csodákra
csak szeretném,ha ez az ország fellendülne,többre menne
és mint egy kopott ócska ruhából ,amely gyilkos indulattal fertőz,kitudnának lépni az emberek a múlt téves eszméiből
amely osztályharcra bontotta a nemzetet
és hazug hazaáruló nép ámító vezetőket okított
megbénítva a népek gondolkozását!

Meghallgattam a videó-fohászt,hogy engem is megtaláljon
a csoda(köszönöm,hogy elküldted,gondoltál rám)
noha,nem vágyok én olyan nagy- nagy csodákra
csak olyan fényes hajnalokra,hogy a sokaság ébredezzen
tudatlanság sötétjéből és térüljenek Isten útjaira kezdjenek szépen menetelni a lelki bolygók irányába
mert a szennyezett anyagi világ mulandó

Ártatlanok vérét ontó háborúk ne robbanjanak sehol
szelídüljenek a szuper gazdagok és szuper hatalmak tavaszról,virágzásról álmodozom,hogy sokkal több
derűs arcot lássak,örvendek én, a mindennapi csodáknak!