2009. november 21., szombat

A játék kiemelten fontos...

Hitelesen játszani pedig érdemes megtanulni,mert kozmikus
szinten is a játék zajlik a különböző nagy hangulatok megélése:
búcsú,találkozás,viszály,győzelem,szerelem ,átok,megtagadás,kegy végtelen változatos helyzeteinek minél életesebb megélése:
drámával telitett az egész védikus irodalom vagy egyetlen nagy dráma
ahogy tetszik:az ősi Mahábháratá és annak hősnőja Draupadi Hercegnő
aki,az áldozati tűzből született és felesége lett a Pandava testvéreknek
akit Arjuna egy magas szintű harcijáték győztese ként nyert el…a
Kurusetrai csata úgy ahogy van egészben drasztikumában és lírai
finomságaiban játék bizony a javából…számomra Arjuna példája
a döntő,hiszen harcolni kell irtani a démonikus rendek tagjait
akik alantas módon leigázzák Isten híveit,csak sajnos én magányos
harcos vagyok nem rendelkezem bevethető és vezethető hadosztályokkal
sem hatékony félistenek fegyver ajándékaival ,csupán a gondolatok
lézer éles rakétáit röptethetem szerte többé-kevésbé hatékonyan
és szeretném tenni a dolgom,noha még egyetlen értő hercegnő
Szerelmét sem nyertem el,aki tudna lelkesíteni és mellettem volna
akár az önszáműzetések vad pillanataiban amikor újabb szellemi
viadalokra készülődöm !